داروی ظهور و ثبوت رادیولوژی
    • داروی ظهور و ثبوت رادیولوژی

    داروی ظهور و ثبوت رادیولوژی

    داروی ظهور و ثبوت رادیولوژی 

    حاوی دو گالن 5 لیتری داروی ظهور و دو گالن 5 لیتری داروی ثبوت می باشد.

    ساخت پریمکس آلمان 

    تعداد

    • گارانتی بهترین قیمت ممکن محصولات گارانتی بهترین قیمت ممکن محصولات
    • ارسال به روز سفارشات در سریعترین زمان ارسال به روز سفارشات در سریعترین زمان
    • ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
     نظرات و امتیازات
    تاکنون هیچ نظر و امتیازی برای این محصول ثبت نگردیده است

    کنسانتره به حالت پودری می باشد و برای استفاده باید با آب مخلوط شود. ظهور و ثبوت فرایندی شیمیایی برای قابل مشاهده کرده تصویری  که با چشم نمیتوان دید است. مرحله ظهور تصویرهای پنهان را به تصاویر قابل مشاهده تبدیل می کند و دانه های نقره را که نور به آن تابیده  به نقره های فلزی تبدیل می کند. مواد اصلی در مرحله ظهور شامل :

    بافر، محافظت کننده ها، مواد تجزیه کننده، حلال ها، عوامل ظهور و تشدید کننده ها می باشد. به مرحله ایی که موجب متوقف شدن داروی های ظهوری که در امولاسیون جذب شده ، ثابت کردن و شستشوی هالید های نقره ای می شود مرحله ی ثبوت می گویند.

    این مرحله دارای مواد اصلی اسید ها ، مواد ضد رسوب، عامل های ثبوت، بافر و مواد سخت کننده است.

    نحوه ظهور و ثبوت فیلم با داروی ظهور و ثبوت پریمکس بدین صورت است :

    ابتدا یک هنگر به اندازه ی فیلم انتخاب کرده و سپس دمای ظهور را اندازه گیری می کنیم. دمای دارو باید بین 18 تا 22 درجه سانتیگراد باشد. چراغهای معمولی را خاموش و چراغهای ایمنی را که قرمز رنگ هستند روشن کنید. فیلم را درون هنگر قرار دهید و دارو را به همراه یک همزن پلاستیکی و با استنلس استیل هم بزنید و فیلم را همراه هنگر داخل دارو قرار دهید. بعد از خارج کردن فیلم و هنگر از داروی ظهور آن را به مدت 40 ثاتیه با آب معمولی شستشو دهید و داخل داروی ثبوت به مدت 6 الی 8 دقیقه قرار دهید. چراغهای ایمنی را خاموش کرده و چراغ سفید معمولی را روشن نمائید.

    بعد از خارج کردن فیلم و هنگراز داروی ثبوت آن را با آب معمولی شستشو دهید. عکس را از هنگر جدا کرده و روی یک طناب انداخته تا خشک شود. پس از خشک شدن عکس برای تفصیر و جمع آوری آماده می شود.

    محصول جدید
     نظرات کاربران

    اولین کسی باشید که نظرتان را بنویسید !