دستگاه بخور سرد لانافرم مدل Trainy
    • دستگاه بخور سرد لانافرم مدل Trainy
    • دستگاه بخور سرد لانافرم مدل Trainy

    دستگاه بخور سرد لانافرم مدل Trainy

    مشخصات دستگاه بخور سرد Lanaform مدل Trainy:

    ابعاد: 21*12*34 سانتی متر

    وزن: 1.09 کیلوگرم

    موع بخور: سرد

    ظرفیت مخزن: 1.8 لیتر

    دارای مخزن خوشبو کننده

    میزان کارکرد مداوم: 9 ساعت

    تعداد

    • گارانتی بهترین قیمت ممکن محصولات گارانتی بهترین قیمت ممکن محصولات
    • ارسال به روز سفارشات در سریعترین زمان ارسال به روز سفارشات در سریعترین زمان
    • ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
     نظرات و امتیازات
    تاکنون هیچ نظر و امتیازی برای این محصول ثبت نگردیده است

    معرفی و بررسی دستگاه بخور لانافرم مدل Trainy:

    خشکی هوا آثار بسیار مخربی بر روی بدن دارد بخصوص برای افرادی که در منطقه آب و هوایی گرم و خشک زندگی می کنند،همچنین برای کودکان که دستگاه تنفسی آنها کامل نشده و نیاز به هوای سالم و لطیف دارند. استفاده از یک دستگاه بخور و مرطوب کننده می تواند در تنظیم میزان رطوبت هوا بسیار موثر باشد. دستگاه بخور کودک لانافرم مدل Trainy برای مرطوب کردن هوای خانه و مراقبت از اعضای خانواده می باشد. دستگاه بخور سرد لانافرم مدل Trainy با توان 45 وات و شدت بخار 350 میلی لیتر بر ساعت می تواند هوای خانه شما را از خشکی نجات دهد. این مدل بخور با ظرفیت 5 لیتری که دارد می تواند بصورت پیوسته به مدت 9 ساعت کار کند. البته در صورت اتمام آب مخزن، این دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود. دستگاه بخور لانافرم مدل Trainy مجهز به سیستم یونیزه اسیون بوده و یون منفی تولید کرده و هوا را بازسازی میکند. با کلید تنظیم بخار که در دستگاه بخور سرد ۱/۸ لیتر کودک لانافرم مدل Trainy تعبیه شده می توانید شدت بخار دلخواه را تنظیم نمایید. این مدل بسیار کم صدا بوده در نتیجه مزاحمتی برای استراحت و کار شما ایجاد نمی کند.

    دستگاه بخور سرد لانافرم یک دستگاه تصفیه هوا مناسب اتاق کودک و سایر مکان ها می باشد. این دستگاه بخار ساز مجهز به یک فیلتر آب می باشد که خاصیت اصلی آن گرفتن رسوبات معدنی موجود در آب می باشد. همچنین این بخورسار دارای جایگاهی برای ریختن افشره و اسانس میباشد. از ویژگی های خوب این دستگاه ازدیاد و تنظیم رطوبت نسبی اتاق و حدف بارهای الکتریکی ساکن در فضا بوده که منجر به بهبود کیفیت هوای محیط می باشد.

    توجه : اگرچه این دستگاه مجهز به سیستم خاموشی خودکار در هنگام خالی بودن منبع می باشد اما توصیه اکید ما به شما این است که حتی الامکان هنگامی که از دستگاه استفاده نمی کنید آنرا از برق جدا نمایید.

     نظرات کاربران

    اولین کسی باشید که نظرتان را بنویسید !