پالس اکسیمتر انگشتی Yonker
    • پالس اکسیمتر انگشتی Yonker
    • پالس اکسیمتر انگشتی Yonker

    پالس اکسیمتر انگشتی Yonker

    مشخصات پالس اکسیمتر انگشتی یونکر:

    اندازه گیری میزان اکسیژن محلول در خون و ضربان قلب

    روش ارسال سیگنال دیجیتال

    دارای استاندارد CE

    لوازم جانبی: دارای 2عدد باتری و بند گردنی

    سایر امکانات: خاموشی خودکار

    اندازه گیری میزان اکسیژن اشباع شریانی(spo2)و سنجش ضربان قلب (فرکانس پالس) در زیر 10 ثانیه

    دارای صفحه نمایش OLED

    دارای یکسال گارانتی

    تعداد

    • گارانتی بهترین قیمت ممکن محصولات گارانتی بهترین قیمت ممکن محصولات
    • ارسال به روز سفارشات در سریعترین زمان ارسال به روز سفارشات در سریعترین زمان
    • ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
     نظرات و امتیازات
    تاکنون هیچ نظر و امتیازی برای این محصول ثبت نگردیده است

    معرفی وبررسی پالس اکسیمتر yonker:

    پالس اکسیمتر وسیله ای است که میزان اکسیژن اشباع در خون سرخ رگ را اندازه گیری نماید. دستگاه پالس اکسیمتر Yonker، اطلاعات بسیار مفیدی برای تحلیل بخصوص برای بیمارانی که دچار مشکلات تنفسی و ریوی هستند در اختیار کادر درمانی قرار می دهد.

    این دستگاه اکسیژن سنج خون بوسیله اندازه گیری میزان اکسیژن اشباع در خون با اسکن از طریق ارسال طیف خاصی از امواج که معمولا از شصت دست تابیده می شود این اطلاعات را کسب می کند. از این دستگاه در مراکز درمانی، بیمارستانی و کیلینکی و البته برای مصرف خانگی بخصوص برای اندازه گیری سطح اکسیژن در مبتلایان به بیماری آنفولانزا و دیگر بیماری ها استفاده می گردد.

    پالس اکسیمتر یک ابزار کمکی و وسیله پزشکی بر ای یاری تیم درمانی و پزشکان یا حتی خود فرد است تا بتواند به طور غیرمستقیم میزان اکسیژن اشباع در خون بیمار را کنترل می کند( این وسیله برخلاف روش نمونه گیری از خون برای بررسی مستقیم میزان اکسیژن اشباع در خون است ) و تغییر در حجم و میزان اکسیژن اشباع در خون در پوست را از طریق فتوپلتمیسموگرام انذازه گیری می کند و توسط دستگاه پردازش نموده و خروجی را نمایش می دهد، دستگاه پالس اکسیمتر انگشتی Yonker برای بررسی وضعیت عمومی بیماران و تشخیص وضعیت بیماران تنفسی و ریوی و نحوه عملکرد بهره برداری می گردد.

    پالس اکسیمتر ها در شرایط مختلف استفاده می شوند مهمترین این شرایط استفاده از آن در هنگام بیهوشی برای نمایش اکسیژن و نبض فرد است. در شرایط نرمال و سالم اکسیژن فرد باید بالای 95% باشد. در اشخاصی که مدتی زیادی در مراقبت ویژه قرار گرفته اند، افرادی که مشکلات تنفسی دارند و یا افرادی که از تولد دچار مشکلات قلبی هستند این مقدار کمتر است.

     نظرات کاربران

    اولین کسی باشید که نظرتان را بنویسید !