دسته بندی های مجله

مجله پزشکی طب تولید

مجله پزشکی طب تولید

  • 4تا از بهترین صندلی های ماساژور در ایران
    4تا از بهترین صندلی های ماساژور در ایران
    600 بازدید پسندیدن

    صندلی ماساژور یک صندلی خاص است که حدود 15 تا 20 دقیقه قسمت‌های پشت، شانه‌ها، گردن، بازوها و سر را ماساژ می‌دهد. استفاده از صندلی ماساژور برای شل کردن عضلات و بهبود انعطاف پذیری و حرکت مناسب است. 

    Read More
  • همه‌چیز درباره هولتر مانیتورینگ قلب و کاربرد آن
    همه‌چیز درباره هولتر مانیتورینگ قلب و کاربرد آن
    682 بازدید پسندیدن

    هولتر مانیتور یا هولتر قلب نوعی الکتروکاردیوگرام قابل‌حمل (ECG) است. هولترمانیتورینگ قلب فعالیت الکتریکی قلب را به‌طور مداوم در مدت 24 ساعت یا بیشتر و در زمانی که شما دور از مطب هستید ثبت می‌کند. 

    Read More
  • فواید استفاده از توپ تناسب ‌اندام برای سلامت جسمانی
    فواید استفاده از توپ تناسب ‌اندام برای سلامت جسمانی
    414 بازدید پسندیدن

    توپ تناسب ‌اندام یک وسیله ارزان‌قیمت و بسیار کاربردی است که هر کسی می‌تواند استفاده از آن را در برنامه تمرینی خود بگنجاند و از فواید توپ تناسب اندام بهره ببرد. چه یک فرد باتجربه در ورزشگاه باشید و چه یک مبتدی، بدن شما در هر صورت از انجام این ورزش از شما تشکر خواهد کرد. 

    Read More
  • آموزش انواع حرکات ورزشی با توپ پیلاتس
    آموزش انواع حرکات ورزشی با توپ پیلاتس
    1367 بازدید پسندیدن

    فرقی نمی‌کند که یک تازه‌کار هستید و می‌خواهید با توپ پیلاتس تمرین کنید و یا اینکه حرفه‌ای هستید که می‌خواهید حرکات بدن‌سازی بیشتری با این توپ داشته باشید، توپ پیلاتس می‌تواند ابزاری آسان و در عین ‌حال مؤثر برای تمرینات پیلاتس شما باشد. ورزش با توپ پیلاتس باعث می‌شود یک چالش را به تمرینات ورزشی خود اضافه کنید. 

    Read More
  • دستگاه فشارسنج مچی بهتر است یا بازویی
    دستگاه فشارسنج مچی بهتر است یا بازویی
    163 بازدید پسندیدن

    دستگاه فشارسنج به بیماران این امکان را می‌دهد که به‌جای ویزیت پزشک، فشارخون خود را در خانه اندازه‌گیری کنند. اما همه دستگاه‌های فشارسنج که در منزل استفاده می‌شوند، مانند هم نیستند و به دو دسته فشارسنج مچی یا بازویی تقسیم می‌شوند.

    Read More
  • مقایسه ترازو دیجیتال با ترازوی عقربه‌ای
    مقایسه ترازو دیجیتال با ترازوی عقربه‌ای
    462 بازدید پسندیدن

    وزن کردن وزن بدن برای پیگیری اهداف سلامتی و حفظ آن بسیار ضروری است. ترازو آنالوگ به عنوان یک روش سنتی برای اندازه گیری وزن در نظر گرفته می‌شود. از طرف دیگر استفاده از ترازوهای دیجیتال بسیار آسان است. هنگامی که روی آنها قدم می‌گذارید، وزن شما در عرض یک لحظه روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود. هر دو ترازو یک کار را انجام می‌دهند، اما روش آنها متفاوت است. دانستن اینکه ترازو دیجیتال بهتر است یا عقربه‌ای، به شما کمک می‌کند تا هنگام خرید ترازو وزن کشی، انتخاب درستی داشته باشید.

    Read More
  • 8 نکته در طرز استفاده از ترازوی وزن کشی دیجیتال
    8 نکته در طرز استفاده از ترازوی وزن کشی دیجیتال
    8029 بازدید پسندیدن

    ترازوی وزن کشی دیجیتال که برای مصارف خانگی طراحی شده است، وزن شما را با اعداد روی یک صفحه دیجیتالی نمایش می‌دهد. به طور کلی ترازوهای دیجیتال از دقت بیشتری نسبت به ترازوهای مکانیکی برخوردار هستند. اما برای دریافت دقیق‌ترین نتایج، باید طرز استفاده از ترازوی وزن کشی دیجیتال و فرآیند کالیبره کردن صحیح آن را بدانید.

    Read More
  • گن بارداری چیست؟
    گن بارداری چیست؟
    311 بازدید پسندیدن

    بارداری دوران فوق العاده‌ای در زندگی شماست، پر از شادی و انتظار، اما می‌تواند برای بسیاری از مادران آینده نیز پر از ناراحتی باشد. خبر خوب این است که محصولات زیادی در بازار وجود دارند که می‌توانند به کاهش درد و ناراحتی شما کمک کنند. تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام یک از محصولات حمایتی بارداری در هر مرحله از بارداری مناسب‌تر هستند، می‌تواند چالش برانگیز باشد. به طور کلی، انواع گن بارداری معمولاً فشار ملایم و حمایت جزئی را ارائه می‌کنند.

    Read More
  • 10 راه تضمینی عادت دادن نوزاد به شیشه شیر
    10 راه تضمینی عادت دادن نوزاد به شیشه شیر
    2546 بازدید پسندیدن

    نوزادانی که با شیر مادر تغذیه می‌شوند ممکن است در مصرف شیشه شیر مشکل داشته باشند. شما واقعاً نمی‌توانید آنها را سرزنش کنید. در این مقاله قصد داریم 10 روش تضمینی را به شما آموزش بدهیم تا به راحتی نوزاد خود را به استفاده از شیشه شیر عادت دهید. 

    Read More
  • تفاوت شیشه شیر اصلی و تقلبی اونت
    تفاوت شیشه شیر اصلی و تقلبی اونت
    3137 بازدید پسندیدن

    شاید شما نیز مانند بسیاری از والدین شیشه شیر اونت را به عنوان بهترین گزینه برای نوزاد خود در نظر بگیرید. می‌توان گفت شیشه شیر اونت (Avent) بهترین محصول در کلاس خود است. اما اگر محصولی که می‌خرید اصل نباشد چه؟ بنابراین، لازم است تفاوت شیشه شیر اصلی و تقلبی اونت را بدانید.

    Read More
  • شیردوش چیست و هر آنچه باید درباره شیردوش بدانید
    شیردوش چیست و هر آنچه باید درباره شیردوش بدانید
    638 بازدید پسندیدن

    اگر به کودک خود شیر مادر می‌دهید، احتمالاً می‌دانید که مواقعی وجود دارد که شیردوش یا Breast Pump می‌تواند مفید باشد. اما برای استفاده مناسب از این دستگاه باید از اجزاء، انواع و روش استفاده از آن اطلاعات کاملی داشته باشید.

    Read More
  • بهترین شیشه شیر مناسب نوزاد از نظر کارشناسان
    بهترین شیشه شیر مناسب نوزاد از نظر کارشناسان
    968 بازدید پسندیدن

    بسیاری از نوزادان به مدت بیش از یک سال چندین بار در روز از شیشه شیر استفاده می‌کنند. حتی نوزادانی که با شیر مادر تغذیه می‌شوند، اغلب در نبود مادر خود به شیشه شیر نیاز پیدا می‌کنند. بنابراین انتخاب بهترین شیشه شیر مناسب نوزاد برای تغذیه موفق او ضروری است. در هنگام خرید باید به عوامل مختلفی مانند جنس بدنه، سرشیشه و دوام آن توجه نمایید.

    Read More
  • تفاوت ضد عفونی و استریل کردن در چیست؟
    تفاوت ضد عفونی و استریل کردن در چیست؟
    1527 بازدید پسندیدن

    ممکن است عبارات «ضدعفونی کردن» و «استریل کردن» را در کنار هم و یا به جای یکدیگر بشنوید، اما اینها یکسان نیستند. هر دو روش فرآیندهای ضد میکروبی هستند که هدف آنها از بین بردن میکروب‌ها و ویروس‌ها است. اما تفاوت‌ بین ضد عفونی و استریل کردن به اندازه‌ای کلیدی است که باید قبل از انتخاب بهترین حالت ضد عفونی در شرایط مورد نیاز، از این تفاوت‌ها آگاه باشید.

    Read More
  • چگونه تجهیزات و وسایل پزشکی را استریل کنیم؟
    چگونه تجهیزات و وسایل پزشکی را استریل کنیم؟
    885 بازدید پسندیدن

    استریل کردن وسایل پزشکی برای امنیت بیمار مهم است. متخصصان با دنبال کردن مراحل استریلیزاسیون می‌توانند اطمینان حاصل کنند که بیمارانشان ایمن‌ترین و مؤثرترین مراقبت ممکن را دریافت می‌کنند. برای استفاده حداکثری از مزایای استریل کردن وسایل پزشکی خود، مطمئن شوید که بر اساس کاربرد مورد نظر، نوع استریل‌سازی مورد نیاز خود را تعیین کرده‌اید.

    Read More
  • راهنمای خرید تخت بیمارستانی برای منزل
    راهنمای خرید تخت بیمارستانی برای منزل
    455 بازدید پسندیدن

    تخت‌های بیمارستانی دارای ویژگی‌هایی هستند که راحتی را برای کسانی که در حال بهبودی هستند افزایش می‌دهد و مدیریت مشکلات حرکتی را آسان‌تر می‌کند. این تخت‌ها به طور خاص برای برآوردن خواسته‌های بیماران و کارکنان بیمارستان ساخته شده‌اند. انتخاب و خرید تخت بیمارستانی برای یک عزیز هرگز کار آسانی نیست. برای انتخاب درست باید نیازهای عزیزتان، ویژگی‌های ایمنی و موقعیت تخت، لوازم جانبی تخت و در دسترس و مقرون به صرفه بودن آنها را در نظر بگیرید.

    Read More
  • معرفی تجهیزات پزشکی خانگی برای پانسمان و مراقبت از زخم
    معرفی تجهیزات پزشکی خانگی برای پانسمان و مراقبت از زخم
    330 بازدید پسندیدن

    مراقبت از زخم در خانه مرحله‌ای مهم از فرآیند بهبود افرادی با زخم‌های مزمن یا کسانی که عملی جراحی را پشت سر گذاشته‌اند، محسوب می‌شود. بیماران برای تضمین مراقبت مؤثر زخم باید به تجهیزات پزشکی مناسبی که برای پانسمان زخم طراحی شده‌اند، دسترسی داشته باشند.

    Read More
  • روش‌های درمان زخم بستر
    روش‌های درمان زخم بستر
    376 بازدید پسندیدن

    زخم بستر که به عنوان زخم فشاری نیز شناخته می‌شود، زخمی است که در نتیجه عدم فعالیت طولانی مدت در بدن ظاهر می‌گردد. شما به عنوان یک مراقب می‌توانید روش‌های درمان زخم بستر در منزل را بیاموزید و دریابید چگونه به پیشگیری از آن کمک کنید.

    Read More
  • راهنمای خرید توالت فرنگی سیار
    راهنمای خرید توالت فرنگی سیار
    1083 بازدید پسندیدن

    طیف گسترده‌ای از انواع توالت‌ فرنگی سیار برای مطابقت با هر نیاز وجود دارند. با کمی تحقیق می‌توانید نوع مناسبی را پیدا کنید که قابلیت جابجایی آسانی دارد و مستحکم است. به یاد داشته باشید که علاوه بر قیمت، ابعاد، نحوه استفاده، بهداشت، کیفیت پیشنهادی و امکانات موجود آن را نیز در نظر بگیرید تا به راحتی از آن استفاده کنید.

    Read More
  • آمبوبگ چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟
    آمبوبگ چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟
    1264 بازدید پسندیدن

    آمبوبگ که به عنوان احیاگر دستی یا ماسک دریچه کیسه‌ای (Bag Valve Mask) نیز شناخته می‌شود، وسیله‌ای است که برای ارائه پشتیبانی تنفسی به بیماران در شرایط اضطراری و غیر اورژانسی به کار می‌رود.

    Read More
  • بهترین بالش طبی برای دیسک گردن کدام است؟
    بهترین بالش طبی برای دیسک گردن کدام است؟
    1037 بازدید پسندیدن

    برخی افراد حتی پس از 8 ساعت خوابیدن، صبح روز بعد احساس شادابی و سرزندگی نخواهند داشت و بالش آنها می‌تواند دلیل آن باشد. بنابراین، بالش طبی برای دیسک گردن به دلیل پشتیبانی ارتوپدی و احساس نرمی که دارد، در بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

    Read More
Showing 81 to 100 of 382 (20 Pages)