دسته بندی های مجله

مجله پزشکی طب تولید

مجله پزشکی طب تولید

  • کانسیلر چیست و نحوه استفاده از آن به چه‎ صورت است؟
    کانسیلر چیست و نحوه استفاده از آن به چه‎ صورت است؟
    952 بازدید پسندیدن

    کانسیلر یک محصول آرایشی است که به پوشاندن عیوب پوست شما کمک می‌کند. آنها می‌توانند حلقه‌های تیره، لکه‌های پیری، زگیل‌ها، منافذ بزرگ و سایر لک‌های قابل‌مشاهده روی پوست را بپوشانند. مانند فونداسیون، این محصولات نیز می‌توانند رنگ پوست را یکنواخت‌تر نشان دهند.

    Read More
  • استفاده از کرم ضد آفتاب چه مزایایی دارد؟
    استفاده از کرم ضد آفتاب چه مزایایی دارد؟
    959 بازدید پسندیدن

    کرم ضد آفتاب، محصولی است که به منظور جلوگیری از آسیب های جدی به پوست ساخته شده است. همه روزه، آمار بسیار بالایی از افراد، مبتلا به انواع بیماری های پوستی و به ویژه سرطان پوست می شوند. در واقع باید اشاره کنیم که ابتلا به بیماری های پوستی، امری بسیار متداول بوده و افرادی که به طور دائم، اقدام به محافظت از پوست خود نکرده و هیچ گونه از کرم های مراقبت پوستی و اصول مراقبت از پوست را رعایت نمی کنند، به این گونه از بیماری های خطرناک و آزار دهنده پوستی مبتلا می شوند.

    Read More
  • واتر جت دندان چیست و چه کاربردی دارد؟
    واتر جت دندان چیست و چه کاربردی دارد؟
    1367 بازدید پسندیدن

    واتر جت دندان یکی از لوازم و تجهیزات پزشکی است که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد. امروزه از واتر جت به منظور پاک سازی و تمیز نمودن دندان ها استفاده می شود. بدون شک تا به جال برای شما نیز پیش آمده که قصد تمیز کردن دندان هایتان را داشته اید اما در این امر نتوانسته اید به خوبی اقدام کنید. و در آخر، مواد غذایی و یا میکروب ها همچنان در دهانتان باقی مانده است. در این مواقع، حتی با وجود استفاده از مسواک نیز باز هم نمیتوان به خوبی اقدام به تمیز نمودن دندان ها نمود.

    Read More
  • راهنمای خرید گردنبند طبی
    راهنمای خرید گردنبند طبی
    899 بازدید پسندیدن

    گردنبند طبی، یکی از تجهیزات پزشکی بسیار پر کاربرد در علم پزشکی است. گردنبند طبی، یکی از زیر مجموعه های تجهیزات پزشکی و لوازم و تجهیزات ارتوپدی است. گردنبند طبی بهترین و عالی ترین گزینه برای افرادی که دچار ایجاد مشکل در ناحیه گردن خود شده اند می باشد. باید اشاره کنیم که عوامل بسیار زیادی وجود دارد که سبب می شود در ناحیه گردن درد ایجاد شود. خرید گردنبند طبی، امروزه امری بسیار حساس بوده و نیاز به دقت بسیار زیادی دارد که در ادامه راهنمای جامعی را در خصوص خرید این محصول ذکر کرده ایم.

    Read More
  • چرا باید از کرم دور چشم استفاده کنیم؟
    چرا باید از کرم دور چشم استفاده کنیم؟
    730 بازدید پسندیدن

    کرم دور چشم، یکی از محصولات مراقبت پوستی است که این روز ها، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. همانطور که می دانید، هرچه سن انسان ها بالاتر می رود، اثرات آن، بر روی پوست به وضوح نمایان می شود. پوست شروع به کدر شدن کرده و علاوه بر این، چین و چروک های متعددی بر روی نقاط مختلف پوست صورت نمایان می شود. تمامی انسان ها، علاقه مند به داشتن پوستی شفاف، صاف، سالم و زیبا هستند. و همانطور که می دانید امروزه محصولات متعددی برای مراقبت از پوست ساخته می شود.

    Read More
  • مراقبت های قبل از عمل جراحی چیست؟
    مراقبت های قبل از عمل جراحی چیست؟
    1179 بازدید پسندیدن

    عمل جراحی، اقدامی است که انسان ها در طل زندگی خود، حداقل یک بار با آن رو به رو می شوند. در واقع باید اشاره کنیم که امروزه، به منظور درمان بسیاری از بیماری ها و همچنین انجام درمان های متفاوت صورت می گیرد. انسان ها در طول زندگی خود، به طور مداوم با انواع بیماری ها در حال مبارزه هستند. در نهایت، گاهی اوقات به منظور درمان برخی بیماری ها، و یا حتی انجام برخی از امورات زیبایی، مجبور به انجام عمل جراحی شوند. در ادامه باید ها و نباید ها قبل از عمل ذکر شده است.

    Read More
  • راه های جلوگیری از خشکی پوست دست
    راه های جلوگیری از خشکی پوست دست
    650 بازدید پسندیدن

    با فرا رسیدن فصل سرما؛ اولین مشکلی که برای همه ما ایجاد می شود، رو یا رویی با خشکی پوست است. خشکی پوست، عاملی است که سرمای هوا تاثیرات مستقیمی بر روی آن می گذارد. خوش بختانه باید اشاره کنیم که امروزه، راه و روش های بسیار زیادی برای مقابله با خشکی پوشت وجود دارد. البته نا گفته نماند که هر کدام از این راه و روش ها، برای گونه های خاصی از پوست و همچنین نوع متفاوتی از خشکی پوست پاسخ گو است. در ادامه راه های مقابله با خشکی پوست را معرفی کرده ایم.

    Read More
  • نکات مهمی که باید قبل از خرید دستگاه نبولایزر بدانید!
    نکات مهمی که باید قبل از خرید دستگاه نبولایزر بدانید!
    743 بازدید پسندیدن

    دستگاه تنفسی انسان ها، عضوی بسیار مهم می باشد. عملیات ساده تنفس، امری بسیار پیچیده است و در انجام این عمل، ریه ها نقشی اساسی را بر عهده دارند. اما همانطور که می دانید، بیماری های ریوی، بیماری هایی هستند که امروزه انسان های بسیار زیادی را دچار خود می کنند. در پی این بیماری ها، انسان ها در تنفس نمودن دچار مشکل شده و در نهایت، برای درمان آن ها، از دارو ها و همچنین تجهیزات پزشکی متعددی استفاده می شود. یکی از مهم ترین تجهیزات پزشکی که امروزه، از آن استفاده می شود، نبولایزر است.

    Read More
  • روغن آرگان چه خواصی برای مو دارد؟
    روغن آرگان چه خواصی برای مو دارد؟
    558 بازدید پسندیدن

    روغن آرگان نوعی روغن طبیعی می باشد که امروزه توجه بسیاری از انسان ها را به خود جلب کرده است. در ند سال گذشته، اخباری در خصوص تاثیرات موثری که روغن ارگان بر زیبایی انسان ها دارد، به میزان قابل توجهی شیوع پیدا کرد. و در پی آن، آزمایشات بسیار زیادی بر روی این روغن انجام گرفت. و در نهایت، امروزه شاهد محصولات بسیار متعددی از روغن آرگان هستیم. محصولاتی که با قرار داشتن در خط بهداشت و زیبایی پوست و مو، خریداران بسیار زیادی را دارند. در ادامه همه چیز درباره خواص روغن آرگان ذکر شده است.

    Read More
  • تخت بیمارستانی سه شکن چه نوع تختی است؟
    تخت بیمارستانی سه شکن چه نوع تختی است؟
    1108 بازدید پسندیدن

    تخت های بیمارستانی، تخت هایی هستند که امروزه، برای استراحت بیماران ساخته می شود و در نهایت، موجب می شوند تا بیمار، دوران نقاهت خود را به راحتی و بدون آزار و اذیت در هنگام استراحت بگذرانند. تخت های بیمارستانی با تخت های ساده، تفاوت های بسیار زیادی دارند و از ان جایی که امروزه، نیاز های متفاوتی برای استفاده از تخت های بیمارستانی وجود دارد، انواع مختلفی از آن ها تولید می شود.

    Read More
  • چند نکته درباره تشک برقی که نمی دانید!
    چند نکته درباره تشک برقی که نمی دانید!
    1161 بازدید پسندیدن

    تشک برقی، وسیله ای بسیار کاربردی است که امروزه، تقاضا های بسیار زیادی برای خرید آن وجود دارد. باید اشاره کنیم که تشک برقی، وسیله ای است که می تواند، برای تمامی بازه های سنی مناسب باشد. چرا که این تجهیزات پزشکی، به منظور بهبود بسیاری از درد های عضلانی، و حتی درد های ذهنی و روانی مورد استفاده قرار می گیرد. تشک های برقی، تشک هایی هستند که با داشتن المنت هایی درون بافت پارچه، می توانند رمای مطلوبی را برای انسان ها فراهم کنند. در ادامه همه چیز را درباره این تشک ها باین کرده ایم.

    Read More
  • 3 مورد از فواید استفاده از ماسک صورت
    3 مورد از فواید استفاده از ماسک صورت
    1471 بازدید پسندیدن

    فواید ماسک صورت، می تواند به صورت بسیار گسترده بیان شود. در واقع باید اشاره کنیم که ماسک صورت، ماده ای است که استفاده از آن برای تمامی انسان ها واجب می باشد. چرا که مزایای بسیار زیادی را برای سلامت پوست انسان داشته و به همین سبب، استفاده از آن برای عمومی سنین توصیه می شود. لازم به ذکر است که ماسک صورت، دارای انواع مختلفی است. چرا که هر نوع پوستی، نیاز به روش های رفتاری متفاوتی دارد. در ادامه به فواید استفاده از ماسک صورت و مزایای این مراقبت های پوستی پرداخته ایم.

    Read More
  • رتینوسکوپ چیست؟
    رتینوسکوپ چیست؟
    1532 بازدید پسندیدن

    رتینوسکوپ، زیرمجموعه ای از تجهیزات پزشکی است که امروزه، در رشته چشم پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله پزشکی، می تواند به میزان قابل توجهی به چشم پزشکان کمک کند. چرا که از این دستگاه در زمینه تشخیص وضعیت چشم استفاده کرد. همانطور که می دانید، امروزه لوازم و تجهیزات پزشکی مختلفی در دنیا وجود دارد که هر کدام به تنهایی، می توانند تاثیرات قابل توجهی را در زمینه درمان و یا تشخیص بیماری ها داشته باشند. دستگاه رتینوسکوپ نیز از این دسته از لوازم و تجهیزات است که در ادامه آن را توضیح داده...

    Read More
  • تخت بیمارستانی چیست؟ آشنایی با این تخت ها
    تخت بیمارستانی چیست؟ آشنایی با این تخت ها
    850 بازدید پسندیدن

    تخت بیمارستانی، سازه ای است که امروزه، به میزان قابل توجهی مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که می دانید، در تمامی بیمارستان ها، از تخت هایی برای نگه داری و مراقبت از بیماران استفاده می شود. البته باید اشاره کنیم که تخت های بیمارستانی تخت هایی هستند که کاربران آن ها تنها بیمارانی که در بیمارستان نگه داری می شوند نیستند. به بیان بهتر، باید اشاره کنیم که امروزه، بیماران بسیار زیادی در محیط های خانگی بستری بوده و به همین سبب باید اشاره کنیم که بای نگه داری این گونه بیماران نیز، تخت هایی با...

    Read More
  • آشنایی با عوارض دستگاه سی پپ Cpap
    آشنایی با عوارض دستگاه سی پپ Cpap
    2683 بازدید پسندیدن

    دستگاه سی پپ Cpap که اختصار شده ی کلمه Continuos Positive Airway Pressure (فشار جریان هوای مثبت دایمی) است یکی از زیر مجموعه های دستگاه کمک تنفسی بوده و امروزه از آن به منظور باز کردن راه تنفسی بسیاری از بیمارانی که دچار اختلال تنفسی هستند استفاده می شود. شاید تا به حال برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که در هنگام تنفس، دچار مشکل در نفس کشیدن شده باشید. عمومی این اختلالات در هنگام خواب اتفاق می افتد. درست در زمانی که خواب هستید و نمی توانید به راحتی و به درستی تنفس داشته باشید.

    Read More
  • معرفی انواع مود های دستگاه بای پپ (bipap)
    معرفی انواع مود های دستگاه بای پپ (bipap)
    1875 بازدید پسندیدن

    بای پپ یا bipap یکی از تجهیزات پزشکی است که امروزه، برای درمان بسیاری از بیماری های تنفسی مورد استفاده قرار می گیرد. باید اشاره کنیم که دستگاه بای پپ دستگاهی است که به منظور، کمک به تنفس بیمار استفاده می شود. گاهی اوقات، برخی از انسان ها، با توجه به مشکلات مختلفی که برایشان به وجود می آید، در ناحیه دستگاه تنفسی خود دچار مشکل شده و در نهایت، نیاز به یک دستگاه کمک تنفسی داشته تا بتوانند درد و ناراحتی های کمتری را تجربه کنند. در ادامه به معرفی مود های این دستگاه پرداخته ایم.

    Read More
  • دستگاه سی پپ (cpap) چیست؟
    دستگاه سی پپ (cpap) چیست؟
    1049 بازدید پسندیدن

    دستگاه سی پپ یا cpap، نمونه ای از تجهزات پزشکی است که از ان، به منظور کمک به تنفس بیمار استفاده می شود. در واقع باید اشاره کنیم که امروزه، افراد بسیار زیادی از لحاظ تنفسی دچار مشکل می شوند و به همین منظور، برای کمک به این افراد، از تجهیزات پزشکی ای به نام سی پپ استفاده می شود. البته باید اشاره کنیم که این دستگاه ها، دارای ویژگی ها و خصوصیات مختلفی می باشد و همچنین از آن برای بیماران مختلفی استفاده می شود. در ادامه همه چیز را درباره این دستگاه بیان کرده ایم.

    Read More
  • معرفی انواع کیسه آب گرم و مشخصات آن ها
    معرفی انواع کیسه آب گرم و مشخصات آن ها
    3318 بازدید پسندیدن

    کیسه آب گرم، از آن دسته از محصولاتی است که امروزه، نحولات بسیار زیادی را در زندگی انسان ها ایجاد کرده است. در واقع باید اشاره کنیم که امروزه می توان با استفاده از کیسه آب گرم، مزایای بسیار زیادی را دریافت کرد. به عنوان مثال، افراد بسیار زیادی از کیسه آب گرم، به منظور رفع استرس استفاده می کنند. ناگفته نماند که کیسه های آب گرم، خصوصیات بسیار بیشتری از رفع استرس دارند و از آنها برای کاهش درد های مختلف نیز استفاده می شود. در ادامه همه چیز را درباره آنها بیان کرده ایم.

    Read More
  • قبل از خرید کیسه آب گرم به این موارد توجه کنید!
    قبل از خرید کیسه آب گرم به این موارد توجه کنید!
    824 بازدید پسندیدن

    کیسه آب گرم یکی از پر فروش ترین محصولات در دنیای امروزی می باشد. چرا که این سازه با ساختار بسیار ساده و جالب خود، می توان به درمان و کاهش بسیاری از درد ها کمک کرده و در نهایت، فواید بسیار زیادی را برای کاربران به همراه داشته باشد. البته باید اشاره کنیم که امروزه، می توان به راحتی و آسانی، اقدان به خرید کیسه آب گرم نمود. چرا که با وجود تقاضای بسیار بالا برای خرید آن، منابع متعددی این محصول را موجود کرده و در اختیار کاربران قرار می دهند.

    Read More
  • معرفی انواع تشک مواج و ویژگی های آن ها
    معرفی انواع تشک مواج و ویژگی های آن ها
    1004 بازدید پسندیدن

    تشک مواج، یکی از لوازم و تجهیزاتی است که به منظور جلوگیری از گسترش زخم بستر و یا حتی ابتلا به آن ساخته شده است. تشک های مواج جزو بهترین و عالی ترین گزینه ها برای افرادی که مجبور هستند تا مدت زیادی را در یک مکان باشند و بخوابند به شمار می رود. این گونه تشک ها، به گونه ای ساخته می شوند که فرد بتواند تا مدتی طولانی بر روی آن ها استراحت کرده و بدون ایجاد هر گونه مشکلی، دوران بهبود خود را سپری کند. امروزه تشک مواج دارای انواع مختلفی است.

    Read More
Showing 161 to 180 of 382 (20 Pages)